مقالات

چرا معتقدیم آبنمای سنگدانه هدیه مناسبی است؟

آبنما رومیزی مربعی سنگی

فهرست مطالب

حتما برای شما هم خیلی پیش آمده است که مدتها برای خرید هدیه برای عزیزانتان فکر می کنید. گاهی وقتها هرچه تلاش می کنید به نتیجه راضی کننده ای نمی رسید. در واقع همه ما دوست داریم با توجه به بودجه ای که در نظر داریم آنچه که بهترین است را برای هدیه به عزیزانمان تهیه نماییم اما خیلی وقتها در انجام این امر ناموفق هستیم. ما معمولا به دلایل زیر به دیگران  هدیه می دهیم:

  • یک مناسبت خاص مثل تولد یا سالگرد ازدواج یا ولنتاین
  • ابراز عشق یا قدردانی از کسی بدون مناسبت خاص

صرفنظر از دلیل هدیه دادن، در ادامه خواهیم گفت که یک هدیه چه ویژگیهاییی باید داشته باشد و چرا آبنما از نظر ما هدیه مناسبی است.

هدیه چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟چرا آبنما؟

هدیه به هر دلیلی که باشد باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

  • خاص و منحصر بفرد باشد. هدیه های خاص معمولا بیشتر در یاد افراد می مانند. شخص هدیه گیرنده می داند که برایش ارزش زیادی قائل شده اید، مدتی را به جستجو پرداخته اید و وقت صرف کرده اید.
  • با کیفیت باشد. کیفیت بالای هدیه نشان می دهد که به طرف مقابل اهمیت داده و هزینه کرده اید.
  • ماندگار باشد. ماندگاری از دو جهت حائز اهمیت است: با دوام بودن و از مد نرفتن. بادوام بودن یعنی کالاییی باشد که زود خراب نشود و از مد نرفتن یعنی کالایی باشد که تا زمانی که  سالم است علاقه به استفاده از آن وجود داشته باشد. 
  • با بودجه ای که در نظر داریم متناسب باشد.
  • خلاقانه بودن هدیه و هنر دست بودن اگرچه ممکن است همیشه میسر یا متناسب با بودجه مورد نظر ما نباشد اما در صورتی که امکانش وجود داشته باشد ارزش هدیه را صد چندان می کند. 
  • حس خاصی را ایجاد نماید مثل آرامش،شادی،…  

یک آبنمای خانگی می تواند کلیه ویژگیهای گفته شده را دارا باشد. آبنما گروه سنی خاصی ندارد، گاها کودکان آبنماهای ما را می پسندند و پدر و مادر خود را به خرید آن مجاب می کنند. اما اگر دقیقتر بخواهیم اطلاعات بدهیم یشترین مخاطبان پیج اینستاگرام ما از 25 سال تا 44 سال هستند که 30 درصد آن را  آقایان و 70 درصد آن را خانمها تشکیل می دهند. با اینحال فکر می کنیم که این اطلاعات کلی است و شناخت دقیق از علایق طرف مقابل بهتر می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند. یک چیز را با اطمینان می گوییم اگر مخاطب شما به گل و گیاه و طبیعت علاقه زیادی دارد در خرید این آبنماها هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

پیشنهاد آبنمای خانگی مناسب هدیه

حالا با توصیفهای فوق می خواهیم پیشنهادات خود را از محصولات سنگدانه ارائه دهیم.

عکس آبنماهای سنگی کوچک از جهتهای مختلف

خرید آبنمای سنگی کوچک

پیشنهاد اول آبنمای سنگدانه کد AB125

آبنمای AB125 از محصولات پرطرفدار سنگدانه و آبنمایی است که تا کنون توسط خریداران بسیاری هدیه داده شده است. اگر این آبنما را متناسب با بودجه خود می دانید در خریدن آن درنگ نکنید. آمار بالای فروش و رضایت از خرید مشتریان خود گواه این مساله است که این آبنما رضایت زیادی را در هر دو طرف هدیه دهنده و هدیه گیرنده تامین کرده است. این آبنما و سایر آبنماهای سنگدانه همگی از جنس سنگ طبیعی تراورتن طرح چوب ساخته شده است و تا زمانی که ضربه محکمی نخورد یا پمپش از کار نیفتد قابل استفاده است. (پمپ آبنما قابل تعویض است و در مقالات بعدی درباره نحوه تعویض پمپ آبنما خواهیم نوشت.) علاوه بر آن چکش کاری بدنه و دست ساز بودن آن ارزش زیادی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. آبنما بخاطر ظاهر طبیعی آن حس طبیعت و آرامش آن را در افراد تداعی می نماید. برای کسی که اولین بار میبیند بسیار جذاب و دلنشین است. علاوه بر اینها نیاز به نصب خاصی ندارد و استفاده از آن بسیار آسان است. این آبنما برای کسانی که حیوان خانگی علی الخصوص گربه دارند انتخابی بسیار عالی است زیرا گربه ها هم می توانند  از آن بعنوان آبخوری استفاده نمایند.

پیشنهاد دوم آبنمای سنگدانه تک گیاه یادو گیاه 

این آبنماها تمام مزایای آبنمای AB125  را دارند با این تفاوت که صدای ملایمتری دارند و البته قیمتشان هم بسیار مقرون به صرفه است. از مزایای این آبنماها کوچکی و  راحتی حمل آنها است، ضمنا بدلیل صدای ملایم آنها برای اتاق خواب و محیط کار آبنماهای مناسبتری هستند. اگر از این آبنماها خوشتان آمده اما بودجه بیشتری می خواهید هزینه کنید چند عدد شمع سنگی در کنار این آبنماها پکیج بسیار زیبایی را می سازد. برای آشنایی بیشتر با شمع سنگی اینجا را کلیک نمایید.

پیشنهاد سوم آبنمای مربع کد AB-SQ

 آبنمای مربع نسبت به مدلهای دیگر ظاهر متفاوت تری دارد. علاوه بر شکل هندسی متفاوت آن  برخلاف سایر آبنماها بدنه کاملا صاف و یکدستی دارد. این آبنما با همه سادگی ظاهریش طرفداران بسیاری دارد و مدرن و مینیمال بودن آبنما آن را در میان آبنماهای دیگر شاخص کرده است. آبنما سنگین است اما جدا بودن دو طبقه از یکدیگر راحتی حمل آن را میسر کرده است. این آبنما به جای سه گلدان مزین شده است که می توانید با ترکیبی از گیاهان مختلف جلوه زیبایی به آن ببخشید.  

نظرات خریداران آبنما

تعدادی از نظرات کسانیکه آبنماهای سنگی سنگدانه خریداری نموده اند را بخوانید:(این نظرات را می توانید در هایلات نظرات مشتریان در اینستاگرام مشاهده بفرمایید.) 

  • بسیار بسیار زیبا و آرامش بخش و دوست داشتنی… سیر نمیشم از نگاه کردن و گوش دادن بهش.
  • اونقدر صداش قشنگه و گیاهش قشنگه که هر شب تا صبح روشنش می کنم. حتی گربه هامم دوستش دارن. یکی از گربه هام همش ازش آب می خوره. حس می کنه رفته کنار چشمه با یه لذتی آب می خوره که نگو. همش مجبورم مخزن رو پر آب کنم.(منظور از مخزن همون حوضچه پایین است.)
  • واقعا آرامش بخشه. همین الان دارم در کنارش چای می نوشم با صدای طبیعت
  • اونقدر مامان خوششون اومد که گفتم برای ایشون باشه. برای خودم جدا سفارش بدم دوباره.
  • عالیه کارتون. بسیار با کیفیت و زیباست.نشتی هم نداره. با اینکه از خرید اینترنتی بسیار می ترسیدم چون تجربه خوبی نداشتم الان حس خوبی دارم.

این نظرات بخوبی نشان می دهد که آبنماها از چه جنبه هایی مورد تایید و توجه خریداران قرار گرفته است:

  • زیبایی بصری و صدای خوب
  • علاقمندی حیوانات خانگی به آنها
  • جلوه ای از طبیعت و انتقال حس آرامش
  • علاقمندی سایر اعضای خانواده
  • کیفیت بالا و رضایت از خرید اینترنتی

انتخاب گیاه آبنما

گیاه آبنما را خودتان می توانید انتخاب نمایید. زمان ثبت سفارش عکس گیاهان موجود برایتان  ارسال می شود که می توانید یک نوع یا ترکیبی از چند گیاه را انتخاب نمایید. 

نحوه ارسال آبنما

آبنما برای شهرستان با چاپار (درصورتیکه نمایندگی چاپار موجود نباشد با تیپاکس یا پست) ارسال می شود. بسته بندی با کارتون و فوم بسیار محکم و شیک انجام می شود. ارسال تهران و کرج بدون بسته بندی با گیاه کاشته شده آماده و با اسنپ ارسال می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید که هدیه بطور مستقیم برای شخص مورد نظرتان ارسال شود می توانید قبل از ارسال جهت پرداخت هزینه حمل از طریق خودتان هماهنگیهای لازم را انجام دهید. امکان ارسال کارت تبریک و نوشته مورد نظرتان هم وجود دارد که آن را هم حتما زمان ثبت سفارش اطلاع دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *